بی تو راحت ترم.....شاید هم........

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

بی تو راحت ترم.....شاید هم........

 

مــــن چرک نویس احساسات تو نیستمــــ !

 

 ـــ“دوستـت دارم”ـــ هایت راــــ

 

جـــای دیگری تمرین کنـــ !

 

 

 

 

از من فاصله بگیر...

هر بار که به من نزدیک می شوی...

باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت!

از من فاصله بگیر...

خسته ام از امیدهای کوتاه...!



نظرات شما عزیزان:

F.GH
ساعت18:49---17 تير 1392
سلام به اون عزیزی که فاصله ها باهاش دارم تو دفتر خاطره هام خاطره ها باهاش دارم ارزوی دیدن اون صورت زیباشو دارم اخر حرفم اینه هر جاباشه دوسش دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:42 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه